منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

[منهای عدل]
مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

***
نباید بگذارید این مطالبه‏ ی مهم از ذهنها دور شود ؛ یعنی بایستی عــدالت آن‏چنان از طرف مردم، قشرها و بخصوص جوانان مطالبه شود که هر مسئولی ناچار باشد به مقوله‏ ی عدالت، ولو برخلاف میلش هم باشد، بپردازد.
حضرت ایت الله خامنه ای

***

شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است




اولین شماره از سلسله ویزه نامه های منهای عدل منتشر شد.
"منهای پاسخگویی" با بررسی هزینه های ساخت تالار قرآن همدان که توسط پایگاه اطلاع رسانی منهای عدل تهیه شده است منتشر گردیدکه در 20 صفحه و در یک فایلpdfمیباشد که کاربران گرامی میتوانند از منهای عدل انرا دانلود نمایند.

http://images.persianblog.ir/367460_PqCzEWa4.jpg


هزینه های میلیاردی برای تالار قرآن همدان چه معنی دارد؟

گزارش اختصاصی منهای عدل -عملیات اجرایی پروژه تالار قرآن همدان از سال 84 آغاز شده و نامی بس گرانبها را یدک می‌کشد، تالاری که زمین آن در گرانقیمت‌ترین نقطه شهر واقع شده، بودجه‌های میلیاردی برای احداث آن هزینه شده و با وجود گذشت 10 سال از آغاز ساخت آن، زمزمه‌هایی از احتمال ریزش گنبد این تالار به گوش می‌رسد و در این بین برخی تمایل به تغییر کاربری این تالار نیمه‌تمام دارند.





67


خبرگزاری فارس همدان,رسانه ای خنثی و با عملکردی ضعیف

گزارش اختصاصی منهای عدل - عدم ورود این رسانه به امر مطالبه عدالت در سطح استان , عدم ارائه گزارشاهای تحلیلی , عدم بهره گیری از ظرفیت رسانه ای نهاد های مردمی  و محلی در سطح استان , عدم همکاری جدی با نهاد ها و تشکل های دانشجویی , اکتفا به ارائه اخبار مربوط به جلسات اداری و نهاد های دولتی , عدم وجود ابتکار و ارائه طرح های نو , ضعف گسترده در مدیریت رسانه ای از جمله مشکلات عدیده ای که خبرگزاری فارس همدان این روزها با آن روبرو میباشد.


ح


سکوت فعالین قرآنی همدان در برابر ابهام 50 میلیارد تومانی

گزارش اختصاصی منهای عدل-  سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز در یک واکنشی قابل تامل نسبت هزینه های این سازه اعلام مینماید که : این تالار تنها نام قرآن را یدک می‌کشد در حالی‌که اگر مسئولان به طور واقعی قرآنی فکر کنند درمی‌یابند که اگر این پول‌ها صرف پروژه‌ای میلیاردی نمی‌شد و 10 سال این پروژه باقی نمی‌ماند امری انسانی‌ بود و... .