منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

[منهای عدل]
مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

***
نباید بگذارید این مطالبه‏ ی مهم از ذهنها دور شود ؛ یعنی بایستی عــدالت آن‏چنان از طرف مردم، قشرها و بخصوص جوانان مطالبه شود که هر مسئولی ناچار باشد به مقوله‏ ی عدالت، ولو برخلاف میلش هم باشد، بپردازد.
حضرت ایت الله خامنه ای

***

شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3






دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا در اوایل مهر ماه اعلام نمود که فضای رسانه ای و گزارشات را در حال بررسی هستیم و نسبت بدین موضوع قطعا واکنش نشان خواهیم داد و از سویی دیگر دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی که از سال تحصیلی جدید وارد جریان دانشجویی خواهد شد جوانب مختلف حقوقی را بررسی و پیگیر کوتاهی ها و قصور مسئولین امر خواهد شد.





گزارش اختصاصی منهای عدل - آنچه را که در ادامه خواهید دید نگاهی به جریان رسانه ای بعد از اتفاقات مربوط به نمایشگاه نوشت افزار ایرانی-اسلامی همدان میباشد که بعد از مدت قریب به بیست روز از این حادثه ، هنوز شاهد عذر خواهی رسمی شهرداری همدان نبودیم.

این گزارش به بهانه ورود "دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا" بدین مسئله آماده شده است . خبری که دبیر جامعه اسلامی در همان روزها داد و نامه رسمی دفتر مطالبه عدالت نشان از جدیت دفتر مطالبه عدالت در این مسئله میباشد.






سایت خبری انصار حزب الله





خبرگزاری دانشجو





ایران نوشت-پایگاه اطلاع رسانی نوشت افزار ایرانی اسلامی



خبرگزاری فارس -همدان


02

خبرگزاری فارس-همدان




سایت خبری-تحلیلی مغرب






نظرات  (۱)

برید بمیرید. همه چیزتون دروغه. شماها شهوت قدرت و ثروت چشماتونو کور کرده. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی