منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

[منهای عدل]
مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

***
نباید بگذارید این مطالبه‏ ی مهم از ذهنها دور شود ؛ یعنی بایستی عــدالت آن‏چنان از طرف مردم، قشرها و بخصوص جوانان مطالبه شود که هر مسئولی ناچار باشد به مقوله‏ ی عدالت، ولو برخلاف میلش هم باشد، بپردازد.
حضرت ایت الله خامنه ای

***

شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3





دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیز طی روزهای گذشته بدین مسئله ورود کرده است و طی نامه ای به رئیس سازمان اتوبوسرانی همدان ضمن انتقاد از بی عدالتی های صورت گرفته ، خواستار اصلاح ناوگان اتوبوسرانی در شهر همدان با توجه به تاکیدات مکرر امام و رهبر انقلاب اسلامی در زمینه عدالت اجتماعی شده است.




گزارش اختصاصی منهای عدل - 
چندی پیش گزارشی از سوی [ منهای عدل ] مبنی بر  غفلت مسئولین شهری همدان از سفارش امام[1] در بخش اتوبوس رانی شهری همدان که مجموعه امکانات تخصیص یافته بدین امر , ابتدا در مناطق بالای شهر همدان صرف شده و آنچه در اولویت میباشد مناطق بالای شهری همدان میباشد , منتشر شد که با استناد به مجموعه اظهارات مسئولین شهری و انچه را که در وب سایت رسمی اتوبوس رانی شهری همدان امده بود این گزارش تهیه شده بود.

این گزارش علاوه بر [ منهای عدل ] در خبرگزاری تابناک نیز در تاریخ 12خرداد 94 به شماره خبر 42559بازتاب داده شد[2] و مدت ها در بخش پربحث ترین عناوین تابناک همدان بود اما متاسفانه با گذشت زمان , هیچ اظهار نظر یا واکنشی را از سوی مسئولین شهری همدان شاهد نبودیم .







طبق اخبار واصله , دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیز طی روزهای گذشته بدین مسئله ورود کرده است و طی نامه ای به رئیس سازمان اتوبوسرانی همدان ضمن انتقاد از بی عدالتی های صورت گرفته ، خواستار اصلاح ناوگان اتوبوسرانی در شهر همدان با توجه به تاکیدات مکرر امام و رهبر انقلاب اسلامی در زمینه عدالت اجتماعی شده است.

پایگاه اطلاع رسانی منهای عدل بار دیگر آمادگی خود را برای همکاری با نهادها و تشکلات دانشجویی و مردمی اعلام میدارد.





منابع و ارجاعات :

[1]  http://menhayeadl.blog.ir/post/3
[2] http://www.tabnakhamadan.ir/fa/print/42559




مطالب مرتبط:

گزارشی از غفلت مسئولین شهری همدان از سفارش امام+تصاویر



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی