منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

[منهای عدل]
مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

***
نباید بگذارید این مطالبه‏ ی مهم از ذهنها دور شود ؛ یعنی بایستی عــدالت آن‏چنان از طرف مردم، قشرها و بخصوص جوانان مطالبه شود که هر مسئولی ناچار باشد به مقوله‏ ی عدالت، ولو برخلاف میلش هم باشد، بپردازد.
حضرت ایت الله خامنه ای

***

شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3

عملیات اجرایی پروژه تالار قرآن همدان از سال 84 آغاز شده و نامی بس گرانبها را یدک می‌کشد، تالاری که زمین آن در گرانقیمت‌ترین نقطه شهر واقع شده، بودجه‌های میلیاردی برای احداث آن هزینه شده و با وجود گذشت 10 سال از آغاز ساخت آن، زمزمه‌هایی از احتمال ریزش گنبد این تالار به گوش می‌رسد و در این بین برخی تمایل به تغییر کاربری این تالار نیمه‌تمام دارند.




گزارش اختصاصی منهای عدل

-خبرگزاری تسنیم : تالار قرآن همدان پروژه‎ای است که از 10 سال گذشته در بلوار ارم همدان آغاز شده و از 4 سال گذشته با اجرای سازه گنبد و عدم پوشش آن با مشکلات اساسی مواجه شده و تاکنون نیز بلاتکلیف است.


- رئیس سابق شورای اسلامی شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: برای گنبد این تالار هزینه‌های میلیاردی شده است که این همه اسراف جایز نبود.

سید احمد حسنی‌حلم افزود: در زمان ارائه طرح ساخت تالار با این طرح مخالفت کردیم اما کسانی بر اجرای طرح پافشاری کردند.

وی بیان داشت: بحث تالار قرآن به بحث تکراری و کهنه‌ای تبدیل شده است که ترجیح می‌دهیم در این خصوص دیگر اظهار نظری نکنیم.


http://images.persianblog.ir/367460_PqCzEWa4.jpg


- همدان پرس : عملیات اجرایی پروژه تالار قرآن همدان از سال 84 آغاز شده و نامی بس گرانبها را یدک می‌کشد، تالاری که زمین آن در گرانقیمت‌ترین نقطه شهر واقع شده، بودجه‌های میلیاردی برای احداث آن هزینه شده و با وجود گذشت 10 سال از آغاز ساخت آن، زمزمه‌هایی از احتمال ریزش گنبد این تالار به گوش می‌رسد و در این بین برخی تمایل به تغییر کاربری این تالار نیمه‌تمام دارند.


-رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه عملیات احداث پروژه تالار قرآن از سال 85 آغاز شده است، افزود: امسال از اعتبارات دولتی 5 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.


-همدان پرس:  عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه پوشش گنبد تالار قرآن همدان نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است، بیان کرد: تاکنون برای این پروژه 17 میلیارد تومان هزینه شده و بدون در نظر گرفتن گنبد 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی