منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

[منهای عدل]
مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

***
نباید بگذارید این مطالبه‏ ی مهم از ذهنها دور شود ؛ یعنی بایستی عــدالت آن‏چنان از طرف مردم، قشرها و بخصوص جوانان مطالبه شود که هر مسئولی ناچار باشد به مقوله‏ ی عدالت، ولو برخلاف میلش هم باشد، بپردازد.
حضرت ایت الله خامنه ای

***

شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3




دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا نیز اعلام نموده فضای رسانه ای و گزارشات را در حال بررسی هستیم و نسبت بدین موضوع قطعا واکنش نشان خواهیم داد و از سویی دیگر دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی که از سال تحصیلی جدید وارد جریان دانشجویی خواهد شد جوانب مختلف حقوقی را بررسی و پیگیر کوتاهی ها و قصور مسئولین امر خواهد شد.



گزارش اختصاصی منهای عدل -تنها دو ساعت بیشتر از حضور ماموران شهرداری همدان در پارک مردم و جمع اوری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی نگذشته بود که خبرگزاری دانشجو با انتشار تصاویری از این حادثه , جریان سازی رسانه ای این مساله را روشن نمود .

 بعدها سایت رسمی انصار حزب الله نیز این خبر را در وب سایت خود بازنشر داد و نوشت که : «شهرداری همدان در اقدامی مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، با ضرب و شتم فعالان فرهنگی شهر همدان، اقدام به جمع آوری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی کرد. »  .



01


مسعود صالحی نماینده مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در همدان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو همان موقع اعلام نمود : علیرغم موافقت شورای شهر با تمدید مجوز برگزاری نمایشگاه تا 31م شهریور، بدلیل تجمع تنی چند از فروشنده های لوازم التحریر در روزهای گذشته در مقابل شورای شهر، شهرداری به صورت ناگهانی و اعلام نشده این مجوز را باطل کرد و به زور متوسل شد.


02


شب همان روز نیز خبرگزاری فارس در گزارشی از چرایی جمع اوری این نمایشگاه از زبان رئیس اتاق اصناف و معون امور خدمات شهرداری خبر داد که قانع کننده جریان حزب اللهی و جریانات دانشجویی نسبت اتفاقات و حوادث پیش آمده نبود.



07


طبق گزارشات واصله جنبش های دانشجویی در همدان نیز  طی روزهای آینده نسبت بدین مسئله واکنش نشان خواهند داد.امیر موسیوند دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا نیز اعلام نموده فضای رسانه ای و گزارشات را در حال بررسی هستیم و نسبت بدین موضوع قطعا واکنش نشان خواهیم داد و از سویی دیگر دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی که از سال تحصیلی جدید وارد جریان دانشجویی خواهد شد جوانب مختلف حقوقی را بررسی و پیگیر کوتاهی ها و قصور مسئولین امر خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا نیز اعلام نموده در حال جمع بندی میباشد و احتمالا در قالب یک بیانیه یا چیز دیگری واکنش خواهد داد.





نظرات  (۱)

۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۹ حمیدرضا عظیمی نیا
سلام
بخاطر اعتراض لوازم تحریر فروشا جمع شده؟
نمیدونم ترتیب اثر دادن به این اعتراض گزینشی بوده و فقط شامل نمایشگاه مزبور شده یا شامل دیگران نیز بوده اما لوازم تحریر فروش ها این ایام اوج فروششان را دارند و درست نیست با برپایی نمایشگاه های تخفیف دار بساط آنها را خراب کنیم
قطعا راه های بهتری برای ترویج فرهنگ اسلامی هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی