منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

[منهای عدل]
مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

***
نباید بگذارید این مطالبه‏ ی مهم از ذهنها دور شود ؛ یعنی بایستی عــدالت آن‏چنان از طرف مردم، قشرها و بخصوص جوانان مطالبه شود که هر مسئولی ناچار باشد به مقوله‏ ی عدالت، ولو برخلاف میلش هم باشد، بپردازد.
حضرت ایت الله خامنه ای

***

شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3



سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز در یک واکنشی قابل تامل نسبت هزینه های این سازه اعلام مینماید که : این تالار تنها نام قرآن را یدک می‌کشد در حالی‌که اگر مسئولان به طور واقعی قرآنی فکر کنند درمی‌یابند که اگر این پول‌ها صرف پروژه‌ای میلیاردی نمی‌شد و 10 سال این پروژه باقی نمی‌ماند امری انسانی‌ بود و... .




گزارش اختصاصی منهای عدل- گنبدی سفید رنگ و نمایان از تمامی منظر شهری همدان که شاید در وهله اول این بنظر بیاید که برای فعالیت های نجومی و مجموعه ای از این دست میباشد اما نه برای فعالیت عملی و نه چیز دیگری بلکه نامش تالار قرآن است و برای ساماندهی فعالیت های قرانی در سطح استان در گران قیمترین و مجلل ترین نقطه شهری همدان در حال احداث میباشد.
آنطور که در سایت خبری همدان پرس آمده است عملیات اجرایی این سازه از سال 1384 آغاز شده است و تا کنون در حال ساخت و ساز میباشد و پس از گذشت نزدیک به یک دهه عملیات اجرایی این سازه در حال تکمیل شدن میباشد.




ح


اما در این میان آنچه را که این سازه را نسبت به دیگر اقدامات مسئولین دچار تردید و از سوی دیگر پرسش کرده است هزینه های بسیار بالا در طراحی , ساخت و نگهداری این طرح  نسبت به کاربری هایش میباشد.


هفته نامه جوان همدان در شماره 161 خود در اسفند93 با تیتر " ابهام 50میلیارد تومانی " جز رسانه هایی بود که در بازتاب این موضوع , پیشقدم بود.


بعدها معاون فی شهرداری همدان در مصاحبه رسانه ای اعلام نمود که هزینه نگهداری سالانه این سازه پس از افتتاح نزدیک به یک میلیارد ریال در هر سال خواهد بود.


‫Map of تالار قرآن‬‎


کامران گرادن سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز در یک واکنشی قابل تامل نسبت هزینه های این سازه اعلام مینماید که :
این تالار تنها نام قرآن را یدک می‌کشد در حالی‌که اگر مسئولان به طور واقعی قرآنی فکر کنند درمی‌یابند که اگر این پول‌ها صرف پروژه‌ای میلیاردی نمی‌شد و 10 سال این پروژه باقی نمی‌ماند امری انسانی‌ بود.


در این میان انچه را بسیار عجیب میرسد سکوت معنا دار فعالین فرهنگی و قرآنی سطح استان همدان نسبت بدین اتفاقات میباشد , چیزی که ما را با پرسش های جدی مواجه میسازد که آیا فعالین قرآنی همدان نسبت بدین توصیه رهبری بی توجه شده اند:

«نباید بگذارید این مطالبه‏ی مهم از ذهنها دور شود؛ یعنی بایستی عدالت آن‏چنان از طرف مردم، قشرها و بخصوص جوانان مطالبه شود که هر مسئولی- چه بنده و چه هرکس دیگری که در جایی مسئول است- ناچار باشد به مقوله‏ی عدالت، و لو برخلاف میلش هم باشد، بپردازد.»





منابع:
http://www.javanhamedan.ir/index.php/2015-04-13-18-48-48/category/18-tir-94
www.hamedanpress.ir/pages/report_print.php?i=1&g=1&e=158
http://www.javanhamedan.ir/index.php/2015-04-13-18-48-48/category/13-esfand-93?download=47:161
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3177







    

نظرات  (۱)

سلام علیکم
فعالین قرآنی همدان چکار میتونن انجام بدن وقتی مسئولین شهر بی توجه و غافل هستند ؟!
فعالین قرآنی همدان تا حالا در کدامیک از مراحل این پروژه دخیل بودند که حالا از اونها توقع عدالتخواهی دارید آقا ؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی