منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

منهای عدل

[منهای عدل]
مجمع فرهنگی هنری شهدای غواص

***
نباید بگذارید این مطالبه‏ ی مهم از ذهنها دور شود ؛ یعنی بایستی عــدالت آن‏چنان از طرف مردم، قشرها و بخصوص جوانان مطالبه شود که هر مسئولی ناچار باشد به مقوله‏ ی عدالت، ولو برخلاف میلش هم باشد، بپردازد.
حضرت ایت الله خامنه ای

***

شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3
شهاب3

 



چرا مخابرات استان همدان مروج سبک زندگی آمریکایی شده است؟


گزارش اختصاصی منهای عدل - پدیده مصرف‌گرایی یا همان کانسیومریزم (consumerism) یکی از همان ایسم‌هایی است که از تفکر مادی غرب و اقتصاد متعارف برای ما به ارمغان رسیده‌است که با مفاهیمی همچون مصرف برای مصرف، اصالت مصرف، حاکمیت مصرف‌کننده، جامعه‌ی مصرفی، فرهنگ مصرفی، سرمایه‌داری مصرفی شناخته می‌شود.

این نوع از مصرف تنها شامل مصرف کالاهای مادی نمی‌شود بلکه مصرف نشانه‌ها و نمادها، مصرف کالاهای فرهنگی نظیر کتاب، موسیقی، انواع تفریحات و سرگرمی‌ها، حضور در نمایشگاه‌ها و سینماها و مانند آن را نیز دربرمی‌گیرد.

طی روزهای گذشته متوجه شدیم که متاسفانه شرکت مخابرات استان همدان طی مجموعه برنامه های جدیدی در حال دامن زدن به این نوع سبک زندگی در داخل استان میباشد.



http://arshnews.ir/images/docs/000080/n00080546-b.jpg


مشاهدات [منهای عدل] حاکی از این است که مدت هاست در پشت قبوض تلفن مشترکین خانگی همدان مجموعه شماره سامانه های تلفنی درج میشود و مشترکین را به تماس با آن با عناوین مختلف چون اهدای جوای متعدد دعوت میکند که اساسا در رواج مصرف گرایی در سطح جامعه همدان در حال فعالیت میباشد.

این سامانه های تلفنی با هزینه های بالای تماس هیچ نیازی اساسی انسان را رفع نمیکند و تنها به موضوعات حاشیه ای و کم اهمیت اختصاص دارد.

از جمله این سامانه میتوان به  " حکایات سعدی " , "دندانپزشکی" ," موقعیت ازدواج" , "طالع روزانه" , "ندای سهراب" , "فال حافظ" و... اشاره کرد.

پایگاه مردمی  [منهای عدل] بنابر رسالت خود طی ماه های آینده پیگیر این موضوع خواهد بود و در گزارشات بعدی ابعاد بیشتری از این موضوع روشت خواهد شد.




منابع:

http://www.imamatjome.com/Articles/ArticlesShow.aspx?Id=4510

http://itanalyze.com/news/2014/04/13/24411.php

http://arshnews.ir/images/docs/000080/n00080546-b.jpg




نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی